Izvor: portalmladi.com


 

Kako su reklame najupečatljiviji deo svih kampanja i tiču se najvećeg broja ljudi, vremenom postaju svojevrsan oblik umetnosti u kojoj se kreativnost, domišlljatost, inovativnost i dopadljivost poigravaju sa ljudskom psihologijom. Mnogo rada stane u nekoliko sekundi ili minuta koji se plasiraju javnosti.

Ovaj projekat nosi obeležja festivala marketinga jer se sastoji iz više segmenata, od kojih je prvi Zabavni – veče reklama, koji se održava 19. marta u Cineplexx bioskopu u TC Ušće.

Čitav sat puštaće se najbolje reklame iz prethodne godine, gost iznenađenja će upotpuniti zabavu, a novac od prodatih ulaznica je namenjen fondaciji Novog Beograda – Budi human.

Prijave za konkursni deo su otvorene, slike možete poslati do 13. marta.

O detaljima konkursa, načinu prijave za učešće na festivalu i o preostalim segmentima festivala (Edukativni, Takmičarski, Humanitarni) možete saznati na sajtu www.fonovcentar.rs.

Budite u toku sa projektom prateći i facebook stranicu FONklame i FON-ov centar za razvoj karijere, kao i twitter nalog FONklame.

Za dodatne informacije posetite sajt : portalmladi.com

0