„Mladi kao pokretači pozitivnih promena ili samo nemi posmatrači?“

Studentska organizacija „AIESEC“ već devet godina u nizu organizuje projekat „Novi Lideri“. Ovim projektom AIESEC teži jačanju liderstva širom Srbije kod svakog mladog čoveka, sa ciljem da mlade motiviše da budu agenti pozitivnih promena u svom okruženju. Ideja je poći od mladih i inspirisati ih da razmišljaju na proaktivan način i da pokreću inicijative. Projekat je, i ove godine, podržan od strane Ministarstva omladine i sporta Republike Srbije.

 

Ovogodišnji „Novi Lideri“ će se realizovati pod temom „Mladi kao pokretači pozitivnih promena ili samo nemi posmatrači“ i sastojaće se iz dva dela: Konferencije Novi Lideri, koja će se održati u Beogradu 13. i 14. novembra u prostorijama Narodne banke Srbije i Lead Up-ova, događaja koji će se dešavati tokom oktobra u 15 gradova širom Srbije, među kojima se nalazi i Niš.

Lead Up u Nišu najavljen je za 9. oktobar, kada će pred mladima Niša govoriti lideri iz te lokalne zajednice ili okruženja, a to su Branko Krsmanović i Nenad Stojanović. Govornici će podeliti sa mladima sopstvene liderske priče, iskustvo i lične izazove na putu ka uspehu.

Pored motivacionog dela Lead Up-a koji je otvoren za sve zaintresovane mlade, biće organizovan i edukativni deo koji je namenjen predstavnicima nevladinih organizacija iz Niša sa ciljem njihovog umrežavanja, razmene znanja i zajedničkog rada na poboljšanju njihovog okruženja.

Organizatori pozivaju sve zainteresovane mlade, koji žele da prisustvuju motivacionom delu Lead Up-a, koji će se održati 9. oktobra, sa početkom u 16 časova u Bioskopu “Kupina” (Balkanska 2), da popune prijavu koja se nalazi na sledećem linku. 

AIESEC je globalna mreža studenata koja razvija liderski potencijal mladih i pozitivno utiče na društvo. Prisustvom u 124 zemlje, AIESEC predstavlja najveću organizaciju vođenu od strane studenata. Svojim programima internacionalnih praksi i organizacijom edukativnih i društveno odgovornih projekata, AIESEC pruža mladima jedinstvenu mogućnost za lični i profesionalni razvoj.

0