Organizator događaja: agencija „Tourism Management and Consulting“
Na nedavno održanoj e-Turizam konferenciji u Beogradu, konstatovano je da u sektoru turizma itekako ima posla, međutim nema dovoljno kadrova sa adekvatnim znanjima da te poslove obavljaju. Turistička ponuda se sve više seli sa brošura i magazina u onlajn svet i zbog toga su danas turističkim destinacijama, hotelima i agencijama potrebni kadrovi sa znanjima iz oblasti Internet marketinga. Ujedno, to su veštine koje svakome omogućuju da pokrene svoje onlajn projekte i zarađuje na Internetu.
Seminar je predviđen za manji broj učesnika koji će usvojiti konkretna znanja iz onlajn marketinga, imati prilke da steknu i praktične veštine i koji će nakon ove obuke biti u stanju da započnu sopstveni posao na Internetu ili unaprede postojeći. Seminar je namenjen ljudima koji se bave turizmom i ugostiteljstvom (kao i studentima) ali se znanja sa seminara mogu primeniti i na mnoge druge oblasti – ekonomija, onlajn novinarstvo, PR, prodaja,…
Teme i oblasti koje se obrađuju:
– Osnove Internet marketinga
– Kako pokrenuti blog/sajt?
– Kako se kreira sadržaj za blog/sajt i koje su specifičnosti onlajn sadržaja?
– SEO optimizacija ili kako da Vaš sajt bude prvi na Guglu?
– Kako se efikasno oglašavati na Guglu i Fejsbuku?
– Analitika i merenje rezultata Internet marketinga
– Kako je moguće zaraditi od Internet marketinga
Ova obuka pružiće korisnicima znanja koja će odmah nakon obuke moći da primene i zato će se predavanja sprovoditi sa maksimalno praktičnih primera i sa neophodnim minimumom teorijskog dela.
Seminar nosi naziv „Internet marketing u turizmu i ugostiteljstvu“ a predviđeno vreme za realizaciju seminara je 8 sati, od 10.00 do 18.00 časova, uz predviđeno vreme za ručak i kafe pauze.
Cena obuke je 3.900 dinara i ovaj iznos je potrebno uplatiti do 12. juna da biste rezervisali svoje mesto. Broj učesnika je ograničen. Sva uputsva za uplatu ćete dobiti nakon što popunite formular za prijavu.
U cenu su uračunata sva predavanja, dve kafe pauze i ručak u hotelu Grand.
Obuku realizuje Milan Stojković, diplomirani turizmolog, pionir u poslovnoj primeni Interneta u turizmu, autor priručnika „Primena društvenih mreža u turizmu i ugostiteljstvu“, autor prvog onlajn seminara „Internet u službi turizma i ugostiteljstva“ predavač na mnogim velikim domaćim i međunarodnim konferencijama, organizator e-Turizam konferencije, internet preduzetnik u turizmu sa mnogo aktivnih Internet projekata, autor bloga Turizam i putovanja.
Polaznici seminara dobijaju 20% popusta na sve buduće obuke agencije Tourism Management and Consulting, kao i na sve ostale usluge agencije.
___________________________________________________________________________________________
Kontakt za prijave:
Redakcija@kapitalmagazin.rs
Ostavite komentar