U ponedeljak, 14. maja, održana je tribina „Lični marketing i PR u doba savremenih komunikacija“. Tribina je realizovana u Deli prostoru i okupila je veliki broj zainteresovanih posetilaca.

„Ovo je prvi put da smo radili ovako nešto. Sve je počelo kao predispitna obaveza, ali kasnije, dok smo se trudili oko organizovanja samog projekta, osmišljavanja teme, kao i odabira gostiju, shvatili smo da je ovo pre svega zanimljivo i jako bitno za nas studente koji smo tek na samom početku, a želimo da jednog dana budemo u svetu marketinga, da li kao novinari ili PR menadžeri. Ovo je samo prvi korak. Želimo da organizujemo još mnogo ovakvih događaja gde će ljudi imati priliku da čuju nešto novo, ali ujedno i da komuniciraju sa našim gostima“, navodi Cveta Borić, članica organizacionog tima.

Tribinu su organizovali i moderirali studenti Komuniciranja i odnosa sa javnošću na Departmanu za komunikologiju i novinarstvo Filozofskog fakulteta u Nišu.

Foto: Jovana Živanović

„Uvodnu reč imao je Vukašin Đorđević, dok smo mi ostali imali zadatak da postavljamo pitanja našim gostima. Dajana Vasić, Teodora Stevanović i Marija Gavrilović radile su sa mnom na osmišljavanju pitanja. Kao studenti komunikologije, odabirom ove teme želeli smo da pružimo uvid u zanimljivosti, kako našeg smera, tako i budućih zanimanja. Smatram da je danas ova tema jako aktuelna, jer sve više ljudi želi sebe da promoviše, pa ukoliko su prisustvovali jučerašnjoj tribini, mogli su da čuju nekoliko dobrih saveta od naših gostiju koji su već dugo u sferi marketinga“, nastavlja Cveta.

Učesnici tribine koji su govorili i odgovarali na pitanja su Branislav Janković, pisac i dugogodišnji novinar; Milica Milkić, psiholog i psihoterapeut; Vladimir Stanojević, novinar, PR i marketinški menadžer i Mario Radojković, vlasnik i direktor „Banker radija“.

Foto: Jovana Živanović

„Naš zaključak sa organizovane tribine jeste da je samopromocija jako bitna za nas same, kako u poslovnom, tako i u privatnom životu. Čovek je oduvek prodavao svoj rad, odnosno proizvode, ali danas, kada postoje društvene mreže, ta samopromocija znatno je olakšana. S druge strane, to je dovelo do poremećaja vrednosti. Sve je veći broj korisnika društvenih mreža koji samim pristupom postaju, na neki način, deo javne scene“, zaključuje Cveta.

Tribini su prisustvovali studenti, ali i diplomirani i iskusni ljudi, novinari i profesori, i kako organizatori ističu, od velikog je značaja što su dobili izuzetnu podršku.

 

Kristina Petrović

3