„Baviti se biznisom bez oglašavanja je kao da namigujete devojci u mraku. Vi znate šta radite, ali drugi ne.” – Stewart Brit

Internet marketing i skup alata u okviru njega, su za privrednike, bez obzira na njihovu delatnost, relativno nova stvar i pored toga što ispitivanja trižišta pokazuju da su potrošači verniji i skloni kompanijama, koje su aktivne na mreži, domaći privrednici kao da još uvek nisu svesni potencijala, koji krije pažljivo kreirano prisustvo na internetu.

Centar za istraživanje mišljenja klijenata (CZIMK), sa sedištem u Beogradu, internet marketingu pristupa na jedan nov i zanimljiv način. Naime, oni su, u želji da na jednom mestu okupe preduzetnike kojima se može verovati i, sa kojima, bez bilo kakve bojazni, mogu sarađivati kako korisnici, tako i poslovni saradnici, kreirali proizvod koji je dostupan i koristan svima. U pitanju je Sertifikat ”Firma od poverenja”, koju CZIMK-a dodeljuje svim firmama u Srbiji, za koje nije pronađen niti jedan negativan komentar na internetu. Pretpostavka ove ideje je da se dobar glas daleko čuje, a loš još dalje…posebno na mreži. Zato se svi koji uspešno prođu istraživanje i odlikuju sertifikatom. Uz štampanu verziju sertifikata, dobitnici ovog priznanja imaju i pristup platformi na kojoj mogu uređivati svoju elektronsku vizitku.

Centar za istraživanje mišljenja klijenata i njeni produkti su namenjeni firmama, koje cene visok nivo usluga i netipičan pristup internet marketingu.

Evidentna je želja za približavanjem klijentima, ne bi li se ispunila sva njihova očekivanja u vezi što boljeg pozicioniranja u okviru branše. Netipičan stil kreiranja brenda stvara krug vernih klijenata, što preko 170.000 firmi u EU, u kojima je projekat do sada zaživeo, može i da potvrdi.

1